شتاب بارسلونا برای جذب بازیكن والنسیا
نوشته شده توسط : chudae

در همین حال والنسیا در مورد این بازیكن با حوصله عمل می كند و به دلیل اینكه این بازیكن در اردوی تیم ملی‌ فوتبال اسپانیا به سر می‌ برد و در بازیهای دوستانه اخیر تیم ملی‌ ، توانمندی های بسیار خوبی‌ را از خود نشان داده، می‌ خواهد بهره اقتصادی بیشتری را از فروش وی نصیب خود كند.

هرچندكه هنوز یك سال تا پایان قرارداد آلبا با والنسیا مانده اما وی از تمدید قراردادش با این تیم خودداری كرده است و به نظر می‌ آید كه این بازیكن و باشگاه بارسلونا به تفاهم رسیده ا‌ند و فقط توافق بین دو باشگاه لازم است.

جوردی آلبا قبل از پیوستن به اردوی تیم ملی‌ گفته بود كه نمی‌ خواهد حرفی‌ از آینده بشنود و همه كارها را به نماینده خود سپرده است .

درهمین حال منابع رسانه ای باشگاه بارسلونا گفته اند كه آلبا دوست دارد كه قرارداد حضورش در تیم بارسلونا قبل از آغاز مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا، امضاء شود .

جوردی آلبا ، فوتبال را در مدرسه فوتبال بارسلونا موسوم به 'لا ماسیا' شروع كرد و به فلسفه و اصول فوتبال بارسلونا آشناست.

بارسلونا معتقد است كه وی نیز همچون 'سسك فابرگاس' ، می‌ تواند خود را بهتر و زودتر به این تیم وقف دهد .

باشگاه والنسیا در زمینه فروش بازیكن ، خواهان 15 میلیون یورو است اما بارسلونا می‌ گویدكه برای خرید بازیكن بیشتر از 11 میلیون یورو خرج نخواهد كرد و دراین باره والنسیا با اینكه مشكل اقتصادی دارد و می‌ خواهد بیشترین مبلغ را دریافت كند اما همچنین می‌ داند كه آلبا قراردادش با تیم را تمدید نكرده و در سال آینده،ممكن است به طور رایگان به بارسلونا برود .

اروپام **1234**





:: برچسب‌ها: شب , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: