خبرنگاران ،وزارت بهداشت را در اجرای طرح پزشك خانواده یاری كنند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'حسن آقاجانی' روز دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران عرصه سلامت افزود:برنامه پزشك خانواده از برنامه هایی است كه انقلاب بزرگی در نظام سلامت تلقی می شود و آموزش و پژوهش در مباحث بهداشتی تحت تاثیر این سیاست راهبردی است.

وی با بیان اینكه در راستای اجرای اهداف نظام سلامت باید بیمه ها به تعهدات خود عمل كنند، گفت: برای اجرای هر چه بهتر طرح پزشك خانواده باید شهرستان ها و استان ها برای تقویت زیرساخت های لازم این طرح كمك كنند.

مشاور و مدیر كل دفتر ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت بهداشت با بیان اینكه جریان سازی در موفقیت طرح پزشك خانواده بسیار تاثیرگذار است، افزود:اگر این طرح با قدرت به جلو حركت نكند در آینده در عرصه نظام سلامت با مشكلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: از آن جایی كه بخش پزشكی پرجاذبه ترین بخش ها است باید به جامعه پزشكی با حفظ حریم و حرمت آن برخورد شود براین اساس برخی از مسائل كه نیازی به رسانه ای شدن، ندارد را نباید رسانه ای كرد.

آقاجانی با بیان اینكه خبرنگار در مجموعه ای فعالیت می كند كه حفظ اعتماد مردم یك سرمایه انسانی است‌ و صداقت خبرنگار در این راستا تأثیر گذار است ، گفت: صداقت خبرنگاران مهمترین عنصری است كه در رسانه ها مطرح است و در بخش سلامت این عنصر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اجتمام**9105**1580





:: برچسب‌ها: سبز , موسیقی , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: