الجزایر تایمز: خون مسلمانان در آستانه خانه خدا ریخته می شود
نوشته شده توسط : chudae

سایت خبری ' الجزایر تایمز' در گزارش میدانی با عنوان ' خون مسلمانان در آستانه خانه خدا' ، از وضعیت مسلمانان در كشورهای كه به ظاهر حكام آنها اسلامی هستند انتقاد كرد و افزود كه حقوق مسلمانان در برخی كشورهای اسلامی در بدترین شرایط نیز نادیده گرفته می شود .

این سایت خبری در ادامه این گزارش افزود كه نیروهای رژیم صهیونیستی نیز با حمله به تجمع مسلمانان در مسجد الاقصی ضمن متفرق كردن آنان، امام جماعت این مسجد كه در حال سجده بود را نیز در بدترین وضعیت مورد ضرب و شتم قرار داده و او را بازداشت كردند .

علاوه بر آن تعدادی از شهرك نشینان صهیونیست به صحن مسجد الاقصی یورش بردند ،‌ولی حكام عرب كه داعیه اسلامخواهی دارند، همچنان نظاره گر این بی حرمتی ها به مقدسات اسلامی هستند .

این گزارش افزود: در مقابل این بی حرمتی ها رسانه های عربستان و برخی شبكه های ماهواره ای وابسته به آنها با پخش گزارشی از نحوه بافت و تهیه پرده خانه كعبه تلاش كردند تا افكار عمومی این كشور را از رنجی كه بر مسلمانان سایر كشورها می رود، منحرف كنند .

الجزایر تایمز در ادامه با اشاره به شتاب عربستان در مورد اعزام نیروی موسوم به 'سپر جزیره' به بحرین برای سركوب مردم مظلوم این كشور، نوشت: گویا مسوولان عربستان مردم محروم غزه و نیاز آنان به كمكهای مادی و معنوی را فراموش كرده و تنها در راستای تقویت و تثبیت قوای خود در منطقه هستند .

این سایت خبری افزود: عربستان همواره شعار حمایت از مردم سوریه در مقابل حكومت این كشور را سرمی دهد. اما آیا مردم در بحرین نیاز به كمك و حمایت در مقابل رژیم ظالم خود ندارند. چرا حكام عربستان چشم بصیرت به اینگونه رخدادها ندارند .

الجزایر تایمز تاكید دارد كه آیا مردم بحرین نیاز به آزادی ندارند كه حكام عرب تنها در فكر آزادی مردم سوریه هستند .

پرسش دیگر این سایت این است كه حكام عرب مخالفان در سوریه را با پیشرفته ترین تجهیزات مسلح كرده و از آنها برای سرنگونی نظام استفاده می كنند، در حالیكه فلسطینیان قهرمان برای مقابله با تجاوزات صهیونیستها به این تجهیزات نیاز بیشتری دارند، بخصوص موضوع آنها به عدالت نزدیكتر است و تنها برای آزادی سرزمین خود تلاش می كنند .

الجزایر تایمز در ادامه این گزارش با اشاره به موضع خصمانه برخی كشورهای عربی در قبال جمهوری اسلامی ایران تاكید دارد: این كشورها برای جلب نظر و رضایت اربابان خود بخصوص آمریكا، ایران را به عنوان دشمن منطقه ای معرفی كرده اند .

'اما آنان باید بدانند كه ایران یك قدرت منطقه ای است و از توانایی بالقوه خود در شرایط خاص استفاده می كند. همچنین این كشور حق دارد وارد باشگاه هسته ای شود .'

'در مقابل حكام عرب منابع و ثروتها سرشار ملتهای خود را برای خرید تجهیزات مدرن به منظور مقابله با سایر كشورها هزینه می كنند و تنها جهت حفظ منافع غربی ها و نجات اقتصاد ورشكسته آنان گام برمی دارند . '

'این كشورها با اتخاذ چنین سیاستی دیگر توانایی دفاع از كیان سیاسی خود را نخواهند داشت.'

'بی توجهی برخی كشورهای عربی به مشكلات مسلمانان در جهان بحدی رسیده كه دو ماه پیش یكی از این كشورها با برگزاری همایشی در خصوص آینده اقتصادی خاورمیانه، از رژیم صهصونیستی برای مشاركت در آن همایش دعوت كرده بود. این درحالی است كه قیام های مردمی ناشی از بیداری اسلامی گامهای مهمی در راستای ایجاد تغییراتی در وضعیت ملت فلسطین برداشته است .'

این سایت خبری از سران كشورهای عرب این سووال را كرده كه آیا زمان حمایت از مردم محروم مسلمان در نقاط مختلف جهان فرا نرسیده است .'

خاورم**1385**1651





:: برچسب‌ها: تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: