لازمه حمایت از تولید ملی، تنظیم روابط مناسب میان بانك ها و بخش صنعت و كشاورزی است
نوشته شده توسط : chudae

'سید هادی حسینی ' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: به نظر می رسد پس از شوك فساد بزرگ بانكی، علاقه ای به كمك به بخش های صنعت و كشاورزی وجود ندارد در حالی كه این دو حوزه نیازمند توجه جدی هستند.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عزم جدی مجلس این است كه در قالب نشست های تخصصی این هماهنگی ها را ایجاد كند تا راه حل های لازم برای رسیدن به وضعیت مطلوب فراهم شود .

حسینی با تاكید بر این كه چنانچه نتایج این نشست عملیاتی نشود، مجلس چاره ای جز برخورد قاطع با موضوعات ندارد، گفت: قوای سه گانه كشور نیز باید كمك كنند تا دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این حوزه ها مرتفع شود.

وی درباره زمزمه های استیضاح برخی وزرا اظهار داشت: این زمزمه ها درباره وزیران صنعت وكشاورزی مطرح است و این بحث می تواند جدی شود اگر راه حل مناسبی برای مشكلات پیدا نشود.

عضو كمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینكه این نشست ها نشان می دهد كه مسوولان هم راه حل ها و هم مشكلات را می دانند، اضافه كرد: برخی مشكلات داخلی است وربطی به تحریم ها ندارد و نیازمند عزم جدی برای رفع این مشكلات است.

حسینی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب از اقتصاد مقاومتی سخن به میان می آورند، منظور این است كه باید از داخل خودسازی كنیم و به خود متكی شویم.

وی افزود: 33 سال پیش كه حضرت امام خمینی (‍ره) موضوع توجه به كشاورزی را به عنوان محور اقتصاد مطرح كردند، اگر توجه جدی می شد امروز وضع مطلوب تری داشتیم و می توانستیم از این بخش برخی از حوزه های دیگر را تامین كنیم.

عضو كمیسیون صنایع ومعادن مجلس تصریح كرد: پنج سال است كه رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد را مطرح فرموده اند ولی فعالیت چندانی برای حركت و برنامه ریزی در این مسیر نشده است.

حسینی گفت : موضع گیری ها و فرامین رهبری نشانگر توجه جدی به دغدغه های مردم است؛ بنابراین اتحاد میان قوا كه همواره مورد تاكید مقام معظم رهبری بوده است، در رسیدن به سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در اولویت باشد.

سیام **1053**1572





:: برچسب‌ها: عشق , سیاتل , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: