محرمی:از جایگاه كنونی خود در فوتبال راضی هستم
نوشته شده توسط : chudae

مجتبی محرمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا و یكی دیگر از خبرگزاری ها، گفت: پرسپولیس فصل را تازه شروع كرده و انتقاد از ان زود است و باید به كادرفنی فرصت داد.

وی ادامه داد: همیشه از هواداران می خواهم كه صبر كنند و اگر مشكلی هم وجود دارد كمیته فنی به صورت خصوصی به حل آن كمك كند.

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی، گفت: خوشبختانه جنس تیم جور است و تیم در تمام پست ها بهترین بازیكنان كشور را در اختیار دارد.

وی در خصوص ضعف خط هافبك پرسپولیس، تصریح كرد: این مساله را قبول ندارم و فكر می كنم پرسپولیس بهترین هافبك ها را در اختیار دارد.

وی با تمجید از خط دفاعی پرسپولیس، اظهار داشت: تمام ملی پوشان در خط دفاعی ما حضور دارند و حضور آنها كمك زیادی به پرسپولیس می كند.

محرمی، خاطرنشان كرد: جمع كردن تیم زمان می برد و از هواداران می خواهم همچنان با حمایت از تیم خود به بازیكنان انرژی مثبت بدهند و پس از چند هفته نتیجه حمایت های خود را ببینند.

وی باحمایت از مانوئل ژوزه، گفت: پیشكسوتان تیم رای گیری كرده اند و به این نتیجه رسیدند كه سرمربی خارجی انتخاب شود و باید از او نیز حمایت كنیم.

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس، در خصوص عدم حضور خود در كمیته فنی باشگاه به عنوان یكی از بازیكنان محبوب این باشگاه نزد هوادران، اظهار داشت: بزرگان من در كمیته فنی حضور دارند و آنها می توانند به خوبی با همدلی به موفقیت پرسپولیس كمك كنند و مهم نیست چه كسی در این كمیته حضور داشته باشد و همه ما تلاش می كنیم تا پرسپولیس موفق شود.

محرمی در خصوص اینكه آیا به عنوان یك بازیكن محبوب از جایگاهی كه بعد از فوتبال بدست آورده راضی است، گفت: از جایگاه خود راضی هستم و دنبال خیلی مسایل نبودم و در حال حاضر تنها برای موفقیت پرسپولیس تلاش می كنم.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: خورشید , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: