آمریكا از صدور معنوی انقلاب اسلامی در هراس است
نوشته شده توسط : chudae

حجت الاسلام ابوالفضل ولایی روز پنج شنبه در جمع كاركنان سپاه ناحیه تبریز افزود: امروز استكبار جهانی و در راس آن آمریكا تلاش می ‌كند موج بیداری اسلامی در منطقه را كه نشات گرفته از انقلاب اسلامی است، متوقف كند غافل از اینكه موج بیداری اسلامی گریبانگیر غرب نیز شده است.

وی با تاكید بر اینكه صدور معنوی انقلاب اسلامی تحقق یافته است، اضافه كرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال برپایی انقلاب اسلامی بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) است و اراده خداوند است كه این انقلاب بتواند در جهان به عنوان الگو معرفی شود.

ولایی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی نفوذ استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه را به شدت كاهش داد و امروز با وجود تمام تلاش‌های غرب و استكبار پیام انقلاب اسلامی به گوش ملت‌ها رسیده و كشورها حاضر نیستند از الگوهای آمریكایی به عنوان اصلاحات و حقوق بشر تبعیت كنند.

وی گفت: هر چند استكبار جهانی تلاش داشت این حركت بیداری را حركت اجتماعی و اقتصادی قلمداد كند، اما وقتی مركز قیام مردم، نماز جمعه و مساجد و شعار الله اكبر باشد نشان دهنده حركت اسلامی است.

ولایی رمز سعادت دنیا و آخرت را شناخت و تبعیت از ولایت دانست و اظهار كرد: هیچ عملی بدون ولایت مداری مورد مقبول درگاه احدیت نخواهد بود.

وی خاطرنشان كرد: ولایت عامل بصیرت و شناخت حق از باطل در كوران حوادث و فتنه هاست، چنانكه در فتنه 88 نقش بی نظیر رهبر معظم انقلاب بسیار تاثیرگذار و عامل خنثی شدن توطئه های فتنه گران شد.

7236/587/245





:: برچسب‌ها: کنسرت , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: