یارانه مختص مراكز غیردولتی سازمان بهزیستی است
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ،'مصطفی سراج' شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید جمعی از مسوولان سازمان بهزیستی كشور از مجتمع توانبخشی وردآورد افزود: البته مسلم است كه این یارانه ها پاسخگوی نیاز معلولان و هزینه های بسیار زیاد نگهداری آنان نیست.

وی با بیان این كه هزینه نگهداری یك معلول جسمی حركتی ماهانه بیش از 10 میلیون ریال است، گفت: این درحالی است كه مبلغ یارانه ی اختصاصی برای معلولان جسمی تنها دو میلیون ریال است.

سراج تاكید كرد: اعتبارات تخصیص یافته به مراكز توانبخشی بهزیستی با نیازهای معلولان به ویژه برای عقب ماندگی ذهنی یا معلولیت های شدید همسو و پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: یارانه به مراكز دولتی سازمان بهزیستی تعلق نمی گیرد و به همین دلیل ما در تلاشیم تا اعتبارات كافی را برای تامین هزینه های نگهداری معلولان فراهم كنیم.

جمعی از مسوولان سازمان بهزیستی كشور شامگاه چهارشنبه و همزمان با دوازدهمین روز از ماه مبارك رمضان از بخش های مختلف مجموعه توان بخشی وردآورد بازدید كردند.

این مجموعه كه به نگهداری دختران معلول و عقب مانده ذهنی پنج تا 40 ساله اختصاص دارد، در كیلومتر 18 جاده مخصوص كرج واقع شده است.

در این بازدید اقشار مختلف مردم و خیرین از نزدیك با فعالیت های سازمان بهزیستی در خصوص نگهداری كودكان عقب مانده ذهنی و همچنین عملكرد مجموعه توانبخشی آشنا شدند.

سازمان بهزیستی در حال حاضر یك میلیون و 200 هزار نفر مددجو و معلول را در حوزه توانبخشی نگهداری می كند.

شبك**9134 **1540**





:: برچسب‌ها: کلیسا , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: