آیت الله سبحانی: ایستادگی مردم ایران، تحریم ها را بی اثر می كند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا،وی عصرشنبه در ادامه سلسله جلسات تفسیر قرآن كریم در ایام رمضان در مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی قم اظهار داشت:هدف دشمن از تحریم ملت ایران، منزوی كردن و جلوگیری از رسیدن آنها به قله های رفیع پیشرفت و توسعه است.

رییس موسسه امام صادق(ع) خاطرنشان كرد: بی شك خودكفایی و تلاش برای دست یافتن به مراتب عالی علمی، عامل اصلی دشمنی مستكبران و زورگویان با مسلمانان است.

مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم با تاكید بر اهتمام مسلمانان بر فراگیری علوم گفت:حاكمیت و سلطه ممالك غرب تنها بدلیل توجه آنان به علم است و اگر مسلمانان نیز خواستار حكمرانی بر جهان هستند، باید علم را فرا بگیرند.

این مرجع تقلید، بی توجهی مسلمانان به دانش اندوزی را موجب گمراهی آنان توصیف كرد و افزود: این وضعیت، مسلمانان را زیر سیطره استكبار قرار می دهد.

آیت الله سبحانی با اشاره به نمونه های تاریخی از دوران صدر اسلام و رویارویی مسلمانان با تحریم و جنگ كفار علیه آنها، اظهار داشت:در جنگ'بدر'، گرسنگی به قدری بر اصحاب فشار می‌آورد كه سنگ بر شكم می‌بستند تا كمتر احساس گرسنگی كنند وسرانجام همین از خودگذشتگی ها، اسلام را در شبه جزیره عربستان زنده كرد.

وی افزود:طبق نوشته شیخ عباس قمی(ره) در'منتهی الامال'، پیامبر در جنگ' تبوك' 30 هزار نفر را در حالی در برابر سپاه كفر سازماندهی و بسیج كرد كه غذای آنها تنها جو و روغن بود.ك/2

7406 / 380/





:: برچسب‌ها: پاییز , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: