مشابه بحران سوریه در امریكا این كشور را دو ماهه از پا در می آورد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا از بیروت، 'غالب قندیل' عضو شورای ملی اطلاع رسانی لبنان روز شنبه با حضور در محل سفارت، با 'غضنفر ركن آبادی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان ملاقات نمود و در خصوص تحولات منطقه گفتگو كرد.

قندیل در این ملاقات با اشاره به هجم گسترده فشارها و توطئه های خارجی علیه سوریه اظهار داشت: سوریه با حفظ انسجام داخلی خود توانسته بیش از یك سال و نیم در برابر این فشارها مقاومت و ایستادگی نماید.

وی گفت: بدون شك حمایت های جمهوری اسلامی ایران از سوریه نقش به سزایی در این راستا داشته و به زودی شاهد شكست كامل تمامی توطئه های دشمنان علیه سوریه خواهیم بود.

غضنفر ركن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز در این ملاقات ضمن تبیین آخرین وضعیت تحولات منطقه اظهار داشت: تحولات چند سال اخیر در منطقه ثابت كرده است صهیونیست ها در هرجا كه وارد شده اند، اقدام به تخریب نموده اما در نهایت شكست خورده و مجبور به عقب نشینی شده اند.

ركن آبادی افزود: اكثریت مردم سوریه در كنار نظام ایستاده و بدون تردید سوریه از این بحران پیروزمندانه خارج خواهد شد و شكست سنگین دیگری بر صفحه شكست های رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت افزوده خواهد شد.

خاور**1030**2047**





:: برچسب‌ها: شب , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: