كربكندی: تحت فشار روحی بودیم
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، 'محمدرضا كربكندی' چهارشنبه شب پس از شكست تیمش در مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران افزود: پس از شكست در شیراز و همچنین در مقابل تیمی كه چهار گل در دیدار گذشته اش زده بود، تیم ما تحت فشار روحی دوچندان قرار گرفت.

وی اظهارداشت: سعی كردیم فشار روحی را از بازیكنان برداریم و آنها را برای این دیدار آماده كنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح كرد: ما در نیمه دوم به گل رسیدیم و حریف تسلیم ما بود اما متاسفانه بازیكنان از نظر بدنی افت كردند و همین عامل موجب شد تا خطاهای زیادی انجام دهند كه یكی از آنها منجر به گل دوم تیم صبا شد.

وی اظهارداشت: تیم ذوب آهن متاسفانه از یك لیدر و كاپیتانی كه بتواند نبض بازی را بدست بگیرد بی بهره است و اگر چنین بازیكنی را داشتیم در دقیقه 82 گل نمی خوردیم.

كربكندی با بیان اینكه استحقاق باخت را در این بازی نداشتیم، خاطرنشان كرد: در دقیقه 91 ضربه ایستگاهی بازیكنان صبا به جایی رفت كه هر دروازه بانی برای مهار آن ناتوان بود.

وی با اشاره به اینكه تیم ما برای رسیدن به شرایط خوب خیلی كار دارد، گفت: باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا نقاط ضعف خود را برای دیدارهای آتی برطرف كنیم.

كربكندی با بیان اینكه كمبود نیرو داریم، افزود: 'قاسم حدادی فر' بدلیل باقیماندن 20 روز از سربازیش نمی تواند برای ما بازی كند و 'محسن مسلمان' و 'مهدی رجب زاده' نیز از آمادگی لازم برخوردار نیستند.

وی با اشاره به اینكه با آمدن این بازیكنان تیم ذوب آهن بهتر خواهد شد، یادآور شد: از جوانان راضی هستم و قطعا وضعیت آمادگی تیم ما در دیدارهای آینده این چنین باقی نخواهد ماند و هروز بهتر از دیروز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینكه قضاوت درباره عملكرد تیم ها خیلی زود است، تاكید كرد: رسانه ها حوصله شان كمتراز همه است و باید صبر كنند تا ببینیم در آینده چه تیمی بهتر بازی خواهد كرد.

وی همچنین مسئولیت شكست تیمش را برعهده گرفت و افزود: برای رسیدن به هدفی كه داریم باید بیشتر تلاش كنیم.

كربكندی گفت: به یك مهاجم نیازداریم و بدنبال آن هستیم تا براساس بضاعت مالی خود یك بازیكن خوب خارجی را به خدمت بگیریم.

وی با بیان اینكه در دیدار دوم پیشرفت بیشتری داشتیم، افزود: تیم ذوب آهن باید دیدارهای خانگی خود را با پیروزی پشت بسر بگذارد و ما نباید در این دیدار شكست می خوردیم.

پ/7132/1011





:: برچسب‌ها: کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: