ناطق نوری:شگفتی ساز می شویم
نوشته شده توسط : chudae

احمد ناطق نوری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود :‌ شرایط بوكسورهای ما بسیار عالیست و امیدواریم این دوره بتوانیم موفقیت چشمگیری كسب كنیم.

وی افزود :‌خوشبختانه اردوی ایتالیا نتایج بسیار خوبی برای چهار نماینده بوكس ایران داشته است و سرمربی تیم ملی ایتالیا وضعیت المپیكی های ما را بسیار خوب توصیف كردوگفت : تصور من این است كه تیم ایران این بار در مقابل حریفان خود حرفی برای گفتن داشته باشد.

ناطق نوری افزود : انشاء الله با لطف خداوند و یك قرعه خوب بتوانیم اعتبار خوبی برای این رشته در سطح المپیك كسب كنیم .

رییس فدراسیون بوكس در خصوص پاداشهای در نظر گرفته شده برای ایجاد انگیزه بیشتر در میان المپیكیهای این رشته گفت : همانطور كه قول داده بودم بابت گرفتن سهمیه 10 میلیون پاداش دادم .

وی افزود : ما علاوه بر این پول قول داده بودیم كه برای هر بازی 100 دلار به المپیكیهای خودمان بدهیم كه این مبلغ پرداخت شد و قرار شد تا بوكسور دارای سهمیه به همراه یك نفر از وابستگان درجه یك وی به حج عمره مشرف شود كه این كار را خواهیم كرد.

ناطق نوری افزود :‌ علاوه بر همه اینها 50 میلیون تومان برای برنز،‌70 میلیون برای نقره و 100 میلیون تومان برای طلا پاداش المپیكیهای ما خواهد بود كه از منابع غیر فدراسیون تامین و پرداخت خواهد شد.

وی كه از سال 68 ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد ابراز امیدوار كرد تا بوكسورهای شایسته كشورمان بتوانند پرچم پر افتخار كشورمان را در المپیك به اهتزاز درآورند.

ناطق نوری افزود : جوانان ما شایسته كسب عناوین برتر رشته بوكس در سطح المپیك هستند و همین شایستگی دور قبلی با رفتن سپهوند تا آستانه كسب مدال ثابت شد اما برای مدال آوری در این دوره بسیار امیدوارم.

1647/





:: برچسب‌ها: فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: