تیم فوتبال فولاد خوزستان به دنبال برد مقابل سپاهان اصفهان است
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، تیم های فوتبال این باشگاه و فولاد مباركه سپاهان اصفهان چهارشنبه شب، روز 4 مرداد ماه در دومین هفته از دیدارهای دوازدهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه تختی شهر اهواز به دیدار هم می روند تا بیست و یكمین رویارویی خود را در این رقابت ها به نمایش بگذارند.

این دو تیم تا كنون 20 بار با هم مسابقه داده اند كه نتیجه آن سه پیروزی برای قرمز پوش های فولاد خوزستان، هشت پیروزی برای زردپوشان سپاهان اصفهان و 9 مساوی برای این دو تیم بوده است.

در مجموع این مسابقات، بازیكنان تیم فولاد خوزستان 19 بار موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال سپاهان اصفهان شده اند و در مقابل 28 مرتبه هم دروازه فولاد خوزستان توسط بازیكنان سپاهان گشوده شده است.

آخرین بار این دو تیم در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ برتر در شهر اهواز به مصاف هم رفتند كه در این بازی تیم فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر یك مغلوب میهمان خود شد.

آمار نشان می دهد از مجموع 10مسابقه ای كه این دو تیم تاكنون در شهر اصفهان برگزار كرده اند، فولادی ها یك بار میزبان خود را شكست داده اند، سه بار با سپاهان مساوی كرده و در شش بازی تن به شكست داده اند.

در 10 مسابقه برگزار شده در شهر اهواز نیز فولادی ها دو بار موفق به شكست دادن سپاهان شده اند، در شش بازی در برابر این تیم تن به تساوی داده اند و در دو بازی از سپاهان شكست خورده اند.

لازم به یادآوری است، در دوره هفتم لیگ برتر فوتبال به دلیل حضور تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ دسته یك باشگاه های ایران، این دو تیم با هم دیدار نكرده اند.4

639/642

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: گل , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: