رییس جدید مجلس نمایندگان صربستان انتخاب شد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، نمایندگان احزاب پیشرو ، سوسیالیست، وحدت، بازنشستگان، مناطق متحد، سوسیال دمكراتیك، حزب دمكراتیك اقدام سنجاك و مناطق متحد صربستان كه ائتلاف حاكم را تشكیل می دهند به ستفانوویچ رای موافق دادند.

هنگام دادن رای برای انتخاب رییس جدید مجلس صربستان 205 نماینده در پارلمان حاضر بودند.

مجلس نمایندگان صربستان 250 نماینده دارد.

ستفانوویچ بعد از رای گیری در مجلس، سمت رییس جدید این نهاد بزرگ اجرایی را از 'زاهاریا ترناوچویچ' به عهده گرفت.

ترناوچویچ در اولین نشست مجلس صربستان در 31 ماه می سال جاری میلادی - 11 خرداد ماه-ریاست سنی این نهاد اجرایی را بر عهده داشت.

رییس جدید مجلس صربستان بعد از انتخاب در این سمت ضمن قدردانی از تمامی نمایندگان در مجلس گفت كه در ادامه نشست پارلمان معاونین، منشی و مسوولین نهادهای مختلف در مجلس انتخاب خواهند شد.

ستفانوویچ گفت كه كار آینده این نهاد بزرگ اجرایی در صربستان در چارچوب قانون اساسی و قوانین پارلمانی خواهد بود، و وی تمامی نیرو و تجربه خود را برای كار مفید مجلس كه در جهت منافع تمامی شهروندان كشور باشد، به كار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش های دریافتی، معاونین رییس مجلس صربستان را نمایندگانی از احزاب مناطق متحد، دمكراتیك، دمكراتیك صربستان، بازنشستگان و لیبرال دمكراتیك صربستان تشكیل می دهند.

رییس جدید مجلس صربستان متولد سال میلادی،1976میلادی، كارشناس ارشد علوم اقتصادی، نماینده مجلس و نیز در شركت های مختلف به عنوان مدیر بازار یابی و قائم مقام امور مالی فعالیت می كرد.

وی نیز از مؤسسین حزب پیشرو صربستان در سال 2008 میلادی است.

در ساختار جدید مجلس صربستان 13 گروه نمایندگان از احزاب و ائتلاف كه در انتخابات پارلمانی در ماه می(17اردیبهشت) سال جاری میلادی با كسب آرای لازم به مجلس راه یافتند، تشكیل شده است.

اروپام**2061**2047**





:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: