بخشی از خسارات ناشی از سیل اخیر در گلستان پرداخت شد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا 'سید محمد كریمی' روز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان به خبرنگار ایرنا گفت: شركت های بیمه مستقر در استان بلافاصله پس از وقوع حادثه به ارزیابی میزان خسارات پرداخته و امروز شاهد پرداخت بخشی از خسارت ها به مردم هستیم.

وی ادامه داد: بخش دیگری از پرداخت ها با ارزیابی كارشناسان بیمه صورت خواهد گرفت كه امروز در شهر خان ببین از طریق شركت های بیمه ایران و بیمه دی از حداقل 5/1 میلیون تومان خسارت پرداخت شد.

كریمی گفت : پرداخت میزان خسارت در واقع هدیه ای از طرف شركت های بیمه گذار است و امید داریم فرهنگ بیمه در كشور و استان نهادینه شود .

وی در خصوص تسریع در پرداخت خسارات گفت: پس از بازدیدهای میدانی جلساتی را با مدیران شركت های بیمه گذار استان انجام خواهیم داد تا در اسرع وقت خسارات بدون مشكل پرداخت شود .

معاون عمرانی استاندار و قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان برآورد اولیه خسارت وارده از سیلاب اخیر در استان را 950 میلیارد ریال اعلام كرد.

'عبدالرضا دادبود' در این زمینه اظهارداشت: بیشترین میزان خسارت در بخش های كشاورزی، زیرساختی، مسكونی و راه های استان گزارش شده است.

وی افزود: در بخش واحدهای مسكونی و تجاری، خودروهای عمومی و لوازم خانگی 125 میلیارد ریال، در بخش راه های اصلی، فرعی و ابنیه فنی 164 میلیارد ریال و دربخش مهندسی رودخانه های استان143 میلیارد ریال خسارت برآورد شده است.

معاون عمرانی استاندار گلستان اضافه كرد: در بخش زیرساخت های شهری ،ساختمان های دولتی و مراكز بهداشتی و درمانی 125میلیارد ریال و دربخش كشاورزی خسات وارده به زراعت، باغات، دام، طیور، جاده های بین مزارع، پل ها و آبراهه های مزارع، انهار زراعی و واحدهای تولیدی 352 میلیارد ریال می باشد.

دادبود تصریح كرد: خسارت به تاسیسات برق رسانی دو میلیارد ریال، خسارت به حوزه های آبخیزداری 31 میلیارد ریال و در بخش تاسیسات آبرسانی روستایی و شهری درقالب خط انتقال، چشمه ها، تاسیسات چاه های آب شرب نیم میلیارد ریال می باشد.

7467/579/508





:: برچسب‌ها: تایوان , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: