استاندار قم: تیم صبا، این استان را صاحب یك مكتب فوتبال كرد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا،'كرم رضا پیریایی' یكشنبه شب در دیدار اعضای هیات مدیره ، مدیران و سرمربی تیم فوتبال صبای قم با وی افزود: هیات مدیره صبای قم، تركیب بسیار خوبی دارد و شاهد بودیم تیم فوتبال صبا در اولین گام خود در لیگ برتر با اقتدار تیم پیكان تهران را شكست داد.

وی ابراز داشت: حضور شخصیت اخلاقی مانند'یحیی گل محمدی' در راس كادر فنی صبای قم، فرصتی مغتنم است و این مربی، چهره نامدار ملی ما به شمار می رود.

وی بیان كرد: هیات مدیره صبای قم باید در فرصت مقرر شده درصد قرارداد بازیكنان را بپردازد و با عمل به موقع به تعهدات خود، شاهد موفقیت این تیم در لیگ برتر باشیم.

استاندار قم افزود: تیم فوتبال صبای قم نباید از حمایت دولتی محروم شود اما مدیران این باشگاه باید هنگام بنا نهادن زیرساخت های باشگاه از توان اسپانسرهای بخش خصوصی نیز استفاده كنند.

پیریایی نقش اصحاب رسانه استان قم در موفقیت تیم فوتبال صبا را نیز بسیار مهم دانست و افزود: پس از پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باید یك هفته نامه ورزشی به منظور حمایت و پشتوانه از صبا ایجاد شود تا این تیم تریبون و بلندگویی برای خود داشته باشد.

استاندار قم ادامه داد: ورزشی نویسان استان قم با جلوگیری از حاشیه سازی برای تیم فوتبال صبا می توانند موفقیت های بیشتر این تیم را رقم بزنند و با تحلیل های مناسب خود كمك كار این تیم باشند.

وی افزود: امسال بازیكنان خوبی در صبای قم گرد هم آمده اند و امیدواریم بتوانیم در پایان فصل شاهد موفقیت این تیم در لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم نیز در این دیدار گفت: امسال چهار بازیكن بومی به تركیب تیم فوتبال صبای قم اضافه شده اند كه در آینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

'یحیی گل محمدی' افزود: تیم ما امسال نسبت به سال قبل جوان تر شده و هزینه های باشگاه نیز با این كار بیشتر كاهش یافته است.

وی افزود: با جذب چهار بازیكن از تیم های پایه صبای قم امیدواریم بتوانیم زیرساخت های مناسبی را برای ورود نفرات بومی به تیم فوتبال صبای قم فراهم كنیم.

وی ابراز داشت: مدیران باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بسیار خوب عمل كردند و توانستیم تمام بازیكنان مورد نظر خود را جذب كنیم.

گل محمدی افزود: اگر در ادامه لیگ برتر مشكلات مالی نداشته باشیم، بازی های آبرومندی را در حد نام قم ارائه خواهیم كرد و می توانیم بهترین تیم شهرستانی لیگ برتر باشیم.

سرمربی صبا افزود: سعی خواهیم كرد در بین تیم های لیگ برتر، با اخلاق ترین تیم بوده تا شایسته نام قم به عنوان شهر كریمه اهلبیت باشیم. ك/2

7408 / 380/





:: برچسب‌ها: شهری , مکزیک , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: