نكونام: برای كاپیتانی به استقلال نیامده ام/ تصمیم با سرمربی است
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، 'جواد نكونام'افزود: من مدعی كاپیتانی نیستم و به عنوان یك فوتبالیست به استقلال آمده ام تا تیم نتیجه بگیرد.لازم است اشاره كنم كه هیچ وقت برایم كاپیتانی مطرح نبوده است.

وی افزود: به عنوان یك فوتبالیست حرفه ای و فردی كه چندین سال در یكی از بهترین لیگ های جهان بازی كرده است معتقدم كه سرمربی هر تصمیمی بگیرد دیگران باید به آن احترام بگذارند.

نكونام گفت: استقلال به اندازه ای بزرگ است كه فكر می كنم در این خصوص صحبت كردن بیهوده است.

وی در ادامه در خصوص حضور خود در استقلال گفت: امیدوارم به همراه سایر بازیكنان شروع خوبی در لیگ ایران داشته باشم و بتوانیم به نتایج مد نظر دست پیدا كنیم.

نكونام گفت: من به راحتی به ایران نیامدم چرا كه قراردادی دو میلیون یورویی با باشگاه اوساسونا داشتم و به نحوی برنامه ریزی كرده بودم كه پنج سال برای این تیم بازی كرده و سرانجام از فوتبال خداحافظی كنم.

وی افزود:پس ازخداحافظی از فوتبال نیز در نظر داشتم در صورت تمایل مسوولان باشگاه اوساسونا، در رده جوانان برای این تیم مربیگری كنم.

بازیكن استقلال تهران گفت: بنابراین خروجم از این تیم نیاز به گذشت زمان و توافقات مسوولان باشگاه داشت كه در این زمینه مسوولان استقلال خیلی پیگیر بودند تا من به استقلال بیایم.

هافبك تیم فوتبال استقلال گفت: نخست به دلیل استقلالی بودن و پس از آن به دلیل حضور امیر قلعه نویی به آبی های پایتخت پیوسته ام.

نكونام در این نشست افزود: علاوه بر تیم استقلال از پرسپولیس نیز پیشنهاد داشتم اما از آنجا كه بازی در استقلال را دوست دارم به این تیم آمدم.

وی گفت: علت اصلی جدایی ام از اوساسونا دوری از خانواده بود، شش سال از خانواده دور بودم، پنج سال اول بسیار سخت گذشت.

نكونام ادامه داد: مسایل مالی دلیل دیگری بود چرا كه باشگاه اوساسونا بدهی زیادی دارد.

وی تصریح كرد: مسوولان باشگاه در دوران مصدومیت به من لطف زیادی كردندبه همین دلیل سال گذشته به آنها تخفیف داده و قرارداد 5 ساله را 3 سال قطعی و 2 سال مشروط بستم اماازآنجا كه آنان درخواست كاهش مبلغ قرارداد را مطرح كردند از این تیم جدا شدم.

هافبك تیم فوتبال استقلال تهران بااشاره به اینكه دراین تیم شرایط خوبی داشته است،تصریح كرد: كاپیتان سوم تیم بودم اما با شرایط جدید دیگر حضور در این تیم برایم مهیا نبود.

وی حضورش در استقلال را برای خود و علاقمندان این تیم مثبت ارزیابی كرد و گفت: همواره دوست داشتم دراین تیم بازی كنم.

نكونام درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینكه باشگاه اوساسونا وی را در فهرست مازاد قرارداده بود، گفت: صحت ندارد، در فوتبال حرفه ای وقتی بازیكنی آزاد خواهد بود كه باشگاه وجهی در خصوص او از باشگاهی دیگر طلب نكند.

وی در مورد این كه استقلال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر بسته شده و آیا این تیم با امیرقلعه نویی به این مهم می رسد، اظهار داشت: صحبت كردن درباره قهرمانی چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان بسیار سخت است.

هافبك تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: قلعه نویی سرمربی شناخته شده ای است بنابراین یكی ازفكر های ماقهرمانی در آسیا است ما پتانسیل قهرمانی را داریم اما با این همه معتقدم فقط بازیكن خوب داشتن تضمین قهرمانی نیست و باید با تلاش و تمرین به این مهم دست پیدا كنیم.

نكونام درباره مشكلات مالی تیم استقلال و اینكه این موضوع می تواند تیم را به حاشیه ببرد، گفت: همه چیز بستگی به بازیكنان دارد آنان برای گذران امور خود به پول نیاز دارند البته این موضوع در فوتبال اروپا هم بوده و هست.

به گفته وی بازیكنان تیم استقلال با جو خوبی كه در تیم برقرار كردند به طور حتم در فصل جاری به جز قهرمانی به چیز دیگر نمی اندیشند و این مسایل نمی تواند تیم را به حاشیه ببرد.

نكونام در پاسخ به این سووال كه مبلغ قرادادش با تیم استقلال چه میزان است، گفت: مبلغ قرارداد بازیكنان شخصی است رقم قراردادم هم برای من و هم برای باشگاه خوب بود آنان قرار بود دو میلیون یورو به باشگاه اوساسونا بدهند كه بسیار كمترشد و من از این موضوع خوشحالم.

نكونام در ادامه شرایط بدنی خود را خوب ارزیابی كرد و گفت: در این مدت در كمپ تیم های ملی تمرین می كردم اما یك فوتبالیست باید در كنار تیم و با سایر بازیكنان تمرین كند تا به شرایط ایده آل برسد.

وی ادامه داد: در سال 2006 با امیر قلعه نویی مذاكراتی داشتم كه اگر به اروپا نروم به استقلال بپیوندم چرا كه همواره دوست داشتم با این سرمربی كار كنم.

ورزشی ** 1346 **1590





:: برچسب‌ها: جشنواره , توکیو , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: