نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی آسوشیتد پرس ، ایگنازیو ویسکو تصریح کرد در شرایط فعلی دولت ایتالیا برای کاهش نرخ بهره استقراض در این کشور نیازی به دریافت کمکهای مالی خارجی ندارد .

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود نیاز یا عدم نیاز ایتالیا به دریافت کمکهای مالی در آینده بستگی زیادی به ارزیابی سرمایه گذاران بین المللی در خصوص وضعیت اقتصادی و تلاشهای دولت ایتالیا برای مقابله با بحران مالی خواهد داشت .

وی گفت دولت ایتالیا قصد دارد با اجرای سیاستهای منظم بودجه ای موانع موجود برای افزایش رشد اقتصادی این کشور را برطرف کند . وی پیش بینی کرد رشد اقتصادی ایتالیا در سال 2013 میلادی نیز بسیار پایین خواهد بود .

آنتونیو کاتریکالا مقام ارشد دولت ایتالیا نیز تاکید کرد این مساله احمفانه خواهد بود اگر ایتالیا بخواهد زودتر از اسپانیا به فکر دریافت کمکهای مالی خارجی باشد چرا که وضعیت ساختارهای اقتصادی ایتالیا به مراتب بهتر و قوی تر از بسیاری از کشورهای اروپایی است .

مخالفت اسپانیا و ایتالیا با دریافت کمکهای مالی کامل بین المللی در حالی است که بانک مرکزی اروپا در تازه ترین نشست خود هیچ گونه برنامه جدیدی را برای نجات منطقه یورو از بحران مالی و بدهی اعلام نکرده است .

بر اساس این گزارش ، ماریو دراگی رییس بانک مرکزی اروپا پیش از این قول داده بود این بانک برای نجات منطقه یورو از بحران مالی و بدهی هر اقدام مثبت و موثری را انجام خواهد داد . بر این اساس ، ماریانو راخوی نیز در کنفرانس خبری مشترک با ماریو مونتی نخست وزیر ایتالیا تاکید کرد این دو کشور با همکاری یکدیگر به مقابله با بحران مالی و بدهی ادامه خواهند داد .

ایتالیا و اسپانیا گزینه های بعدی بحران مالی و بدهی منطقه یورو به شمار می روند . ایتالیا و اسپانیا به ترتیب سومین و چهارمین اقتصاد بزرگ منطقه یورو به شمار می روند . ایتالیا با بحران بدهی 2 هزار میلیارد یورویی روبرو است که این رقم معادل 120 درصد تولید ناخالص داخلی این کشور است . اسپانیا نیز با بحران بیکاری و کسری بودجه روبرو است .



:: برچسب‌ها: درخت , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chudae
زندان اوین

۱۷ مرداد، روز خبرنگار در ایران، در حالی فرا می رسد که هنوز شمار زیادی از روزنامه نگاران، زندانی یا با قید وثیقه آزاد هستند و از سوی دیگر پرونده آن دسته از روزنامه نگارانی که در شرایط مبهم جان باخته‌اند، همچنان بی فرجام است.

بعد از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری ایران در خرداد ۱۳۸۸، دستگیری روزنامه نگاران در ایران افزایش یافته، هرچند مقام های رسمی جمهوری اسلامی، تا کنون نپذیرفته اند که کسانی را صرفا به علت روزنامه نگاری زندانی کرده اند.

محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران، پیشتر در مصاحبه های خود با رسانه های داخلی و بین المللی مدعی شده اند که در ایران هیچ روزنامه نگاری به جرم ابراز عقیده در زندان نیست.

روزنامه نگارانی که جان باختند

بسیاری از روزنامه نگاران ایرانی همانند شهروندان معمولی در راهپیمایی های اعتراضی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ در خیابان حضور پیدا کردند که از میان آنها، روزنامه نگاری به نام علیرضا افتخاری در اثر ضربات باتوم بر سرش و خون ریزی مغزی، کشته شد.

"بسیاری از روزنامه نگاران ایرانی همانند شهروندان معمولی در راهپیمایی های اعتراضی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ در خیابان حضور پیدا کردند که از میان آنها، روزنامه نگاری به نام علیرضا افتخاری در اثر ضربات باتوم بر سرش و خون ریزی مغزی، کشته شد"

در حالی که گزارشگران بدون مرز رسما کشته شدن این خبرنگار جوان ابرار اقتصادی را در جریان راهپیمایی اعتراضی روز ۲۵ خرداد مورد تایید قرار داده، اما مقامات رسمی جمهوری اسلامی در مورد علت و چگونگیِ جان باختن این روزنامه نگار توضیحی نداده اند.

هدی صابر همکار مجله توقیف شده‌ ایران فردا یکی دیگر از فعالان رسانه ای ایران بود که او نیز در دوره پس از انتخابات، در زندان اوین جان باخت.

آقای صابر پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری ایران زندانی شده بود. وی پس از آنکه خبر کشته شدن هاله سحابی را در زندان شنید، در اعتراض به این اتفاق دست به اعتصاب غذا زد و در جریان همین اعتصاب غذا جانش را از دست داد.

هاله سحابی، فعال حقوق بشر، در خرداد سال ۱۳۹۰ و در مراسم خاکسپاری پدرش عزت الله سحابی، در پی درگیری با ماموران امنیتی جان باخت.

سیامک پورزند یکی از روزنامه نگاران پیشکسوت ایرانی، از دیگر کسانی بود که پس از انتخابات ریاست جمهوری، زندگی اش به نوع دیگری با مرگ گره خورد. او در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ با پرتاب کردن خودش از بالکن خانه شان در طبقه ششم آپارتمانی در تهران به زندگی خود پایان داد. گزارشگران بدون مرز مقامات ایران را مسئول مرگ سیامک پورزند دانسته است.

آقای پورزند در سال ۱۳۷۹ بازداشت و به ۱۱ سال زندان محکوم شده بود، ده سال پایانی زندگی اش را در زندان، بیمارستان یا تحت نظارت وزارت اطلاعات سپری کرد و هرگز اجازه نیافت تا از کشور خارج شود و به خانواده اش که بیرون ایران زندگی می کردند بپیوندد.

روزنامه نگارانی که در زندان پیر می شوند

در حال حاضر بیش از ۲۰ نفر از روزنامه نگاران منتقد و شناخته شده ساکن تهران در زندان های اوین و رجایی شهر کرج به سر می برند، اما آمار دقیقی از شمار روزنامه نگاران محلی که در شهرستان ها زندانی هستند در اختیار نیست.

"برخی از روزنامه نگاران زندانی به طور مشخص در پرونده محکومیت خود، اتهام توهین به آیت الله علی خامنه ای رهبری جمهوری اسلامی و توهین به محمود احمدی نژاد رییس دهمین دولت ایران را دارند"

مسعود باستانی روزنامه نگار ۳۲ ساله را شاید بتوان از جمله جوان ترین روزنامه نگارهای زندانی دانست که تاکنون نه تنها از امکان مرخصی بهره ای نبرده، بلکه در خرداد ماه سال جاری "مهسا امر آبادی" همسر وی که او نیز روزنامه نگار است روانه زندان شد.

علی ملیحی، عدنان حسن پور، رضا انصاری راد، رحمان بوذری، فرشاد قربان پور و مزدک علی نظری از جمله روزنامه نگارانی هستند که روزهای جوانی خود را در زندان می گذرانند.

کیوان صمیمی، محمد صدیق کبودوند و علیرضا رجایی، از دیگر روزنامه نگارانی هستند که در دوره بعد از انتخابات بازداشت شده و هنوز در تهران زندانی هستند.

علاوه بر روزنامه نگاران تهرانی، اسامی بسیاری از همکاران شهرستانی هم در گزارش های نهادهای حامی مطبوعات آمده است. علی مصلحی، آرش سقر و سعید متین پور از این جمله اند. آقای متین پور، از سال ۱۳۸۶ تا کنون زندانی بوده است.

برخی از روزنامه نگاران زندانی به طور مشخص در پرونده محکومیت خود، اتهام توهین به آیت الله علی خامنه ای رهبری جمهوری اسلامی و توهین به محمود احمدی نژاد رییس دهمین دولت ایران را دارند.

عیسی سحرخیز و احمد زیدآبادی از جمله فعالان مطبوعاتی ایران هستند که در حکم قضایی آنها توهین به رهبری جمهوری اسلامی و ولایت فقیه قید شده است.

حشمت الله طبرزدی یکی دیگر از روزنامه نگاران است که در پرونده او نیز اتهام توهین به رهبری وجود دارد.

بهمن احمدی امویی اما روزنامه نگار و نویسنده ای است که در حکم او توهین به احمدی نژاد به عنوان یکی از جرایمش ذکر شده است. او در ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ همزمان با برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز معترضان بازداشت شد و در حال حاضرنیز به زندان رجایی شهر کرج تبعید شده است.

"وقتی روزنامه نگاری که به قید وثیقه آزاد می شود ایران را ترک می کند، همواره دچار این نگرانی است که دستگاه قضایی وثیقه او را به اجرا بگذارد. یک نمونه اخیر این اقدام، پس از خروج عبد الرضا تاجیک روزنامه نگار منتقد رخ داده است"

یک روزنامه نگار زندانی دیگر، سیامک قادری خبرنگار خبرگزاری دولتی ایرنا است که پس از انتخابات دستگیر شده و تا کنون بدون حتی یک روز مرخصی در زندان به سر می برد. او در وبلاگی به نام "ایرنای ما" اخبار اعتراضی مربوط به انتخابات را منتشر می کرد.

محمد داوری و مهدی محمودیان دو روزنامه نگاری هستند که هر دوی آنها به جرم اطلاع رسانی در مورد بازداشتگاه کهریزک، بازداشت و روانه زندان شدند. محمد داوری تاکنون به مرخصی نیامده است.

روزنامه نگارانی که به قید وثیقه آزاد هستند

شمار زیادی از روزنامه نگاران در بزنگاه های مختلف سیاسی و اجتماعی در ایران دستگیر و سپس با قید وثیقه آزاد شده اند.

وقتی روزنامه نگاری که به قید وثیقه آزاد می شود ایران را ترک می کند، همواره دچار این نگرانی است که دستگاه قضایی وثیقه او را به اجرا بگذارد. یک نمونه اخیر این اقدام، پس از خروج عبد الرضا تاجیک روزنامه نگار منتقد رخ داده است.

وقتی آقای تاجیک به قید وثیقه آزاد شد، ایران را ترک کرد. اما قوه قضاییه ایران بلافاصله وثیقه ی ۵۰۰ میلیون تومانی او را توقیف کرد و به این طریق خانواده وی در داخل ایران مجبور شدند این مبلغ را به دستگاه قضایی کشور پرداخت کنند.

ژیلا بنی یعقوب، مرضیه رسولی، پرستو دوکوهکی، سهام بورقانی، اعظم ویسمه، ریحانه طباطبایی، نفیسه زارع کهن، کیوان مهرگان، هنگامه شهیدی، شیوا نظر آهاری، از دیگر روزنامه نگارانی از روزنامه نگاران محسوب می شوند که پس از انتخابات دستگیر شده و این روزها با قید وثیقه یا کفالت بیرون از زندان هستند.



:: برچسب‌ها: هندوستان , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، وی روز دوشنبه در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دوگانگی بین زبان و دل، دوگانگی بین قلب و عمل و معصیت كاری به رغم ظاهری مناسب را از ویژگی های منافقان ذكر كرد.

آیت الله مكارم شیرازی افزود: بر اساس روایات معصومین(ع) آدمی كه خیانت در امانت كند وبه رغم داشتن ظاهری راستگو، دروغگو باشد، منافق است.

وی با بیان اینكه در جنگ احزاب سه گروه ماهیت واقعی خود را نشان دادند ،افزود: این سه گروه شامل منافقین بیمار دل كه در قلوبشان مرض بود، عده ای ترسو و ضعیف الایمان كه تحت تاثیر این منافقین قرار گرفته بودند و عذر تراشان دروغگو كه برای فرار از جنگ بهانه های واهی می تراشیدند، بودند.

این مرجع تقلید گفت: مطالعه این آیات ثابت می كند این افراد به رغم اینكه در دوران پیامبر(ص) به ظاهر جز یاران او بودند منافق و غیرعادل بودند در حالیكه برخی از اهل سنت به اشتباه معتقدند كه تمامی صحابه پیامبر(ع) عادل هستند و این باوری اشتباه است كه امیدواریم اصلاح شود.ك/2

569/ 550



:: برچسب‌ها: پارک , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشكی، محمدحسین خوشنویسان افزود: رشته بهداشت دهان، رشته ای است با هدف تربیت نیروی انسانی مورد نیاز مراكز آموزشی، شبكه های بهداشتی و درمانی كشور و مراكز درمانی دولتی و خصوصی، كه افراد به منظور ارتقاء سطح سلامت دهان و دندان، خدمات پیشگیرانه، مشاركت در امر پژوهش و كمك به دندان پزشك به عنوان عضو تیم دندانپزشكی در مقطع كاردانی آموزش می بینند.

رییس اداره سلامت بهداشت دهان و دندان ادامه داد: شیوع گسترده بیماری های دهان از یك سو و هزینه بالای تربیت كادر درمانی ایجاب می كند، تا توجه بیشتری به امر پیشگیری به عمل آید، و شعار وزارت بهداشت مبنی بر سالم نگه داشتن دندان سالم نیز با تاسیس آموزشكده بهداشت دهان قابل تحقق است.

خوشنویسان با اشاره به وظیفه كاردان بهداشت دهان اظهار داشت: كمك به ارتقاء سطح سلامتی دهان و دندان جامعه و پیشگیری از بیماری های دهان از جمله وظایف یك فرد آموزش دیده در این دوره است.

وی خاطرنشان كرد: آموزش بهداشت دهان و دندان در مهد كودك ها، در دبستان ها به دانش آموزان، آموزگاران و والدین و نیز آموزش به زوجین جوان، مادران باردار وشیرده از دیگر وظایف خطیر كاردان بهداشت دهان است.

وی با اشاره به ایجاد این آموزشكده در دانشگاه تازه تاسیس البرز گفت: راه اندازی آموزشكده بهداشت دهان مصداق مهمی از عملی كردن شعار تولید ملی و جهاد اقتصادی می باشد. زیرا ما می توانیم در این مراكز با كمترین هزینه شاهد بیشترین بهره وری در امر خدمات بهداشت دهان و دندان باشیم كه خوشبختانه در دانشگاه البرز این مهم در حال انجام است.

اجتمام**9105** 1568



:: برچسب‌ها: شب , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'حسن آقاجانی' روز دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران عرصه سلامت افزود:برنامه پزشك خانواده از برنامه هایی است كه انقلاب بزرگی در نظام سلامت تلقی می شود و آموزش و پژوهش در مباحث بهداشتی تحت تاثیر این سیاست راهبردی است.

وی با بیان اینكه در راستای اجرای اهداف نظام سلامت باید بیمه ها به تعهدات خود عمل كنند، گفت: برای اجرای هر چه بهتر طرح پزشك خانواده باید شهرستان ها و استان ها برای تقویت زیرساخت های لازم این طرح كمك كنند.

مشاور و مدیر كل دفتر ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت بهداشت با بیان اینكه جریان سازی در موفقیت طرح پزشك خانواده بسیار تاثیرگذار است، افزود:اگر این طرح با قدرت به جلو حركت نكند در آینده در عرصه نظام سلامت با مشكلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: از آن جایی كه بخش پزشكی پرجاذبه ترین بخش ها است باید به جامعه پزشكی با حفظ حریم و حرمت آن برخورد شود براین اساس برخی از مسائل كه نیازی به رسانه ای شدن، ندارد را نباید رسانه ای كرد.

آقاجانی با بیان اینكه خبرنگار در مجموعه ای فعالیت می كند كه حفظ اعتماد مردم یك سرمایه انسانی است‌ و صداقت خبرنگار در این راستا تأثیر گذار است ، گفت: صداقت خبرنگاران مهمترین عنصری است كه در رسانه ها مطرح است و در بخش سلامت این عنصر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اجتمام**9105**1580



:: برچسب‌ها: سبز , موسیقی , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، لیلا رجبی پس از عدم صعود به فینال گفت: نتیجه بدی گرفتم. رکورد خودم 17 متر و 98 سانتیمتر بود. از کسب نتیجه ناراحت هستم و دوست داشتم به رکورد بهتری برسم.



:: برچسب‌ها: عکس ها , سان , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، در ادمه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک لندن، در وزن 60 کیلو امید نوروزی در دور نخست مقابل جیانگ شنگ، نفر پنجم بازی‌های المپیک 2008 پکن از چین به پیروزی رسید.



:: برچسب‌ها: آبی , فلوریدا , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، روزنامه ' تقویم' چاپ تركیه در شماره امروز (دوشنبه ) خود در مقاله ای با اشاره به مطلب فوق، نوشت: تا هفته گذشته و پیش از اینكه ' حلمی اوزكوك' رییس اسبق ستاد ارتش تركیه به عنوان شاهد در دادگاه برخی ژنرال های متهم به براندازی دولت تركیه حضور یافت ، قصد افشای برخی مسایل را نداشته است.

این روزنامه افزود: اوزكوك در دادگاه گفت، كه معاون وقت وزارت دفاع آمریكا از وی خواستار فشار سیاسی برای قبول طرح استفاده از خاك تركیه در جریان اشغال عراق شده بود، ولی وی این مساله را نپذیرفته است.

این روزنامه می نویسد حقیقت این است كه معاون وقت وزارت دفاع آمریكا در روز 16 جولای سال 2002 میلادی بعد از اینكه سفرش سه بار به تعویق افتاد وارد آنكارا شد و قصد داشت كه در آنكارا با ' نجدت سزر' رییس جمهوری ، 'بلند اجویت' نخست وزیر و نیز ' حسین كیوریك اوغلو' رییس ستاد وقت ارتش تركیه دیدار كند.

كیوریك اوغلو در وهله نخست درخواست ملاقات ولفوویتز را رد كرده بود و بعد از دوبار درخواست 'اجویت ' نخست وزیر وقت به این دیدار رضایت داد، ولی چون دیدار طرفین با فشار اجویت انجام شده بود، كیوریك اوغلو از این مساله خشمگین بود.

به نوشته روزنامه تقویم، معاون وقت وزارت دفاع آمریكا در این دیدار مساله اشغال عراق را مطرح و درخواستهای آمریكا از تركیه را نیز به زبان آورد و كیوریك اوغلو كه از سخنان وی خشمگین شده بود، گفت: اگر قصد تشكیل یك دولت كرد در شمال عراق كه كركوك را نیز در بر بگیرد، دارید بدانید كه تركیه در این مساله مداخله خواهد كرد.

به نوشته این روزنامه، مقام آمریكایی كه از این سخنان خشمگین شده بود، گفت: من معاون وزیر دفاع آمریكا هستم و شما نمی توانید با من این چنین صحبت كنید و كیوریك اوغلو نیز به طور متقابل گفت، من نیز رییس ستاد ارتش تركیه و یك تركمن هستم.

روزنامه تقویم می نویسد : متعاقب این سخنان معاون وقت وزارت دفاع آمریكا با خشم از جای برخاست و سالن را ترك و به آمریكا بازگشت.

به نوشته روزنامه تقویم، چند ماه بعد كیوریك اوغلو از مقام خود بازنشسته و جای خود را به ' حلمی اوزكوك' داد و بعد مساله رد لایحه اجازه استفاده از خاك تركیه در اشغال عراق از سوی آمریكا از سوی مجلس مطرح شد و ولفویتز عقیده داشت كه در پشت این حادثه دست كیوریك اوغلو وجود دارد.

به نوشته روزنامه تقویم متعاقب رد این لایحه و اشغال عراق از سوی آمریكا، ولفوویتز اعلام كرد كه تركها می باید پاسخ سر بلند كردن در مقابل آمریكا را بگیرند و خشم وی به كیوریك اوغلو ادامه یافت و این را در هر زمان به زبان می آورد.

این روزنامه می نویسد معاون وقت وزیر دفاع آمریكا خواهان از میان برداشتن كیوریك اوغلو شده بود و حتی برخی طرحها نیز در این زمینه تدوین و جهت اجرا به مقامات اطلاعات سفارت آمریكا در آنكارا ابلاغ شده بود، ولی با فعالیتهای اطلاعاتی تركیه این طرح ها افشا و حتی دو مظنون آمریكایی در این رابطه از تركیه اخراج شدند.

خاورم**2012**230 **‌1506



:: برچسب‌ها: موزه , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رایا نووستی، طبق این نظرسنجی که از سوی صندوق افکار عمومی مسکو انجام گرفت، 56 درصد از مردم روسیه خواهان دفن این مومیایی که هم‌اکنون در بنایی در میدان سرخ قرار دارد، هستند.



:: برچسب‌ها: پارک , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : chudae

شکرخدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: با توجه به صحبت‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه علنی و غیر علنی روز گذشته مجلس، حل مشکل گرد و غبار در جنوب و غرب کشور نیازمند یک عزم ملی است.



:: برچسب‌ها: توکیو , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()