جشنواره بین المللی فیلم مسكو با شناخت بهترین ها پایان یافت
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، هیات داوران سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مسكو، تندیس طلایی این دوره از جشنواره را به فیلم انگلیسی 'فضولات' به كارگردانی خانم 'تینج كریشنای' اعطا كرد.

'ادی مارسان' بازیگر نقش اول فیلم 'فضولات' نیز از سوی هیات داوران جشنواره، شایسته دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شناخته شد.

هیات داوران سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مسكو همچنین 'آندری پوشكین' كارگردان روس فیلم 'اردو' را به عنوان بهترین كارگردان این دوره از جشنواره برگزید و جایزه خود را تقدیم وی كرد.

'رزا خیرولینا' بازیگر نقش اول فیلم 'اردو' نیز از سوی هیات داوران شایسته دریافت عنوان بهترین بازیگر زن این دوره از جشنواره فیلم مسكو شناخته شد.

جایزه ویژه هیات داوران سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مسكو نیز به فیلم مكزیكی 'مدت قابلیت استفاده' به كارگردانی خانم 'كنیا ماركز' اختصاص یافت.

در آیین اختتامینه این دوره از جشنواره بین المللی فیلم مسكو خانم 'كاترین دنیوف' هنرپیشه معروف فرانسوی میهمان ویژه بود و جایزه مكتب سینمایی 'استانیسلاسكی' روسیه موسوم به 'باور دارم' به وی تعلق گرفت.

'نیكیتا میخالكوف' كارگردان و بازیگر سرشناس روسیه و دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مسكو در این آیین گفت: خوشبختانه این دوره از جشنواره نیز همانند سال های قبل با موفقیت كامل برگزار شد و حضور 60 هزار نفری مخاطبان روس در سالن های نمایش نشانگر این امر است.

وی افزود: در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم مسكو در مجموع هشت هزاز و 500 نفر میهمان و دعوت شده رسمی داشتیم كه حدود سه هزار و 500 نفر از آنان را خبرنگاران تشكیل می دادند.

میخالكوف خاطرنشان كرد: در این دوره از جشنواره در مجموع 282 عنوان فیلم به نمایش درآمد.

سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم مسكو از 21 تا سی ام ماه جاری میلادی در مسكو برگزار شد و از كشورمان فیلم 'روییدن در باد' به كارگردانی رهبر قنبری در آن به نمایش درآمد.

جشنواره بین المللی فیلم مسكو در زمره مهم ترین رویدادهای صنعت سینمای جهان است كه از اواخر دهه 1930 میلادی در روسیه برگزار می شود.

اروپام/2240**518** 3404





:: برچسب‌ها: فلوریدا , زن , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: