استان اردبیل باید جزو 10 استان برتر كشور باشد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، پیرموذن روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: افكار عمومی انتظار دارد كه نمایندگان فدایی رهبر و خدمتگزاران ملت با همكاری و همدلی برای توسعه و عمران استان حركت كنند.

وی گفت: وظیفه ما قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است و در كنار آن با پشتیبانی از مسوولان استانی و خارج از دیوان سالاری اداری باید به سرمایه گذاران توجه كنیم تا فرصت های رشد و توسعه استان فراهم شود.

وی افزود: رفاه و رضایت مردم از طریق عمران شهرها و روستاها و اقدامات ما در كنار هنر مسوولان در استفاده بهتر از امكانات و فرصت ها تامین می شود.

پیرموذن اظهار داشت: اعتبارات كنونی در شان مدنیت و جایگاه استان اردبیل نیست و از این رو باید نسبت به خدمت رسانی به صورت مساوی به همه شهرستان های استان تلاش كنیم.

وی گفت: با تلاش مسوولان استانی ، توجه مقام معظم رهبری و رییس دولت، اردبیل از نظر اقتصادی جزو استان های برخوردار است، اما این استان ظرفیتی بیشتر از اینها دارد.

وی بیان كرد: افراد سعی نكنند بین نمایندگان و یا بین نمایندگان و مسوولان فتنه انگیزی كنند و در كوره اختلاف بدمند كه این امر به هیچ وجه با منویات مقام معظم رهبری، احساسات مردمی و روح اسلام سازگار نیست.

8123/594/530**1368**





:: برچسب‌ها: باغ وحش , سفر , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: