تاكید وزیر صنعت بر مشاركت راهبردی و جامع نگر در حلقه های تولید
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا ،'مهدی غضنفری'‌ در نشستی با كارگران و كشاورزان نمونه ملی در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح كرد: اگر می خواهیم تولید كننده و كارگر موفقی باشیم باید ضمن تلاش شخصی فراوان، ‌ابتكار عمل نیز داشته باشیم و فراموش نكنیم كه یك نگاه جامع نگرمی تواند به موفقیت بیشتر ما كمك كند .

وی نبود رضایت در زیر سیستم های تولید را موجب بروزمشكل دركل سیستم دانست و گفت:‌ ممكن است رضایت یك بخش به كاهش جزیی از رضایت بخشی دیگر منجر شود ، اما اگر كل سیستم باقی بماند، تولید ماندگار خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به كارگران و كشاورزان نمونه در این نشست با بیان اینكه یك نظام توزیع در صورتی خود كنترل است كه دچار گرسنگی نشود، گفت : ‌با بروز گرسنگی در نظام توزیع بعید است پس ازتامین و اشباع بازار بتوانیم قیمت ها را به حالت قبل خود برگردانیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :‌اگر تولید كنندگان نگاه تجاری نداشته باشند نمی توانند خود را با نیاز مصرف كشور هماهنگ كنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت غایت تولید را صادرات دانست و گفت:‌ تولید كننده ای كه به صادرات نمی اندیشد مانند بازیكنی است كه فقط در محدوده محله خود بازی می كند و جسارت بیرون رفتن از آنجا برای بازی های بزرگتر را ندارد .

وی تصریح كرد:‌ برای آنكه تولید كننده جهانی باشیم باید قواعد كسب و كار را به خوبی بدانیم و برای حضور فعال در سطح بین الملل و در برند جهانی ضروری است ابتدا همكاری های خود را در داخل گسترش دهیم و به این نكته توجه كنیم كه توزیع كنندگان كالاهای ما چه در داخل و چه در خارج از كشور جزو شركای ما محسوب می شوند.

یادآور می شود ‌وزیر صنعت ، معدن و تجارت در پایان این نشست با اهدای یك جلد كلام ا.. مجید از كشاورزان و كارگران نمونه ملی قدردانی كرد.

این مراسم با حضور معاون وزیر تعاون ،كار و رفاه اجتماعی و مشاور وزیر جهاد كشاورزی برگزار شد.

اقتصام **1601** 1568





:: برچسب‌ها: فوتبال , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: