نیروی هوایی در صنایع نظامی به دستاوردهای خوبی دست یافته است
نوشته شده توسط : chudae

سرتیپ خلبان 'محسن دره باغی'، روز یك شنبه در حاشیه آیین رونمایی از یادمان سرلشگر شهید خلبان 'خالد حیدری'، در مهاباد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: نیروی هوایی با وجود تحریم هایی كه علیه كشورمان اعمال شده توانسته به پیشرفت های خوبی دست یابد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش هم اكنون با اتكا به نیروهای بومی خود توانسته در ساخت هواپیما، بهینه سازی هواپیما، بهینه سازی موشك ها و تولید مهمات به موفقیت های بسیار خوبی نایل شود.

سرتیپ دره باغی با اشاره به دستیابی به فناوری ساخت هواپیماهای شكاری و انواع موشك در داخل كشور، گفت: نیروی هوایی این اعتماد و ایمان را دارد كه با تمامی قدرت و توان در برابر بدخواهان نظام ایستاده و جواب دندان شكنی به آنها دهد.

وی به نقش این نیرو در پیروزی های هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار كرد: به واسطه تجارب دفاع مقدس گام های بلندی در چارچوب ارتقای توان رزمی و بنیه دفاعی نیروی هوایی ارتش برداشته شده و امروز این نیرو در سطح آمادگی بالایی قرار دارد.

سرتیپ خلبان دره باغی گفت: ایران اسلامی به واسطه داشتن نیروهای نظامی مقتدر و متدین در زمان حاضر در اقتدار كامل قرار داشته و این نیروهای جان بركف ولایت در آمادگی كامل برای دفاع از تمامیت ارضی كشور به سر می برند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش برای حضور در آیین گرامیداشت و رونمایی از ماكت هواپیما و تندیس خلبان شهید سرلشكر خالد حیدری به مهاباد سفر كرده است.

584/645/245





:: برچسب‌ها: ماکرو , عروسی , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: