نمایشگاه عكس'مكبث' و 'عجایب المخلوقات' برگزار می شود
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این نمایشگاه كه تا اواسط تیرماه برپاست، پانزده تابلو از هنرمندانی چون آوا كیائی، ساغر بركات و مهدی حسنی به نمایش در آمده است.

علاقه مندان به تماشای آثار یاد شده می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 22 به سالن انتظار مجموعه تماشاخانه ایرانشهر واقع در باغ هنر مراجعه كنند.

** استقبال اهالی هنر از آثار نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر

سه نمایش 'مكبث'، 'عجایب المخلوقات' و ' پدرخوانده ناپلی' در هفته گذشته میزبان هنرمندانی چون داریوش مهرجویی، شمس لنگروردی، صدیق تعریف، پرویز پورحسینی، هما جدیكار، نادر برهانی مرند، سروش صحت، حسین فرخی، حسن برزگر، ركسنا بهرام و سعید حسنلو بود.

دو نمایش 60 دقیقه ای 'مكبث' و'عجایب المخلوقات' به كارگردانی رضا ثروتی كه به دلیل استقبال تماشاگران، روزهای شنبه نیز روی صحنه می رود ، به ترتیب از ساعت 19 و 15 دقیقه و 21 تا اواسط تیرماه در تالار استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

نمایش 120 دقیقه ای 'پدر خوانده ناپلی' با ترجمه و كارگردانی بابك محمدی از دیگر آثار نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است كه با حضور هنرمندانی چون مهدی سلطانی، هائده حائری، پرستو گلستانی، مریم سعادت و ... ازساعت 20 در سالن شماره یك مجموعه ایرانشهر بروی صحنه می رود.

سالن استاد انتظامی مجموعه خانه هنرمندان ایران نیز، با دو نمایش' این تابستان فراموشت كردم' به دراماتورژی و كارگردانی بهاره رهنما و 'دو آدم خجالتی' به كارگردانی ارشام مودبیان اجراهای خود را تا 10 تیرماه ادامه می دهد.

** نقش هایم را با احساس دین بازی می كنم

نسیم ادبی بازیگر نمایش'این تابستان فراموشت كردم' با بیان آنكه تمام نقش هایم نیمی از وجودم هستند و نسبت به آن ها احساس دین می كنم گفت: زمانی پیشنهاد بازی در نمایش' این تابستان فراموشت كردم' به من ارایه شد، خیلی تمایل به حضور در آن نداشتم زیرا همزمان در دو نمایش'خیال های جاده جارجرود تهران' و'خون رقصه ' نیز حضور داشتم.

وی حضور همزمان در سه اجرای نمایشی را كار سختی دانست و بیان كرد: این همزمانی ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح و اصولی تئاتر است كه امیدوارم در آینده این روند بهبود یابد.

ادبی ادامه داد: هر مدیری دغدغه های خاص خود را دنبال می كند، به عنوان مثال، یك مدیر به اجرای متون خارجی علاقه دارد و دیگری از كارهای مناسبتی حمایت می كند و نكته قابل توجه این جاست كه مفهوم، محتوا و كارهای مناسبتی نیز از نگاه آنان متفاوت است، در حالی كه همه ما بر اساس قوانین اسلامی كشورمان كار می كنیم.

فراهنگ**9266





:: برچسب‌ها: جشنواره , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: