ملی پوشان پرسپولیس از روز شنبه در تمرینات شركت می كنند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، این بازیكنان به دلیل حضور در اردوها و مسابقات سنگین تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی جام جهانی، چند روز بیشتر از سایر نفرات استراحت خواهند كرد و از روز شنبه هفته آینده در تمرینات سرخپوشان حضور می یابند.

همچنین تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس كه با تشخیص 'محسن آشوری' مربی این تیم پشت درهای بسته در حال پیگیری است، از روز شنبه با حضور هواداران و خبرنگاران انجام می پذیرد.

سرخپوشان، امروز (دوشنبه) تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی فر برگزار كردند كه محسن آشوری و محسن چیذری مربی بدنساز به آماده سازی نفرات پرداختند.

محسن بنگر، سامان آقازمانی، محمد نوری، مهدی مهدوی كیا، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگری، مسعود داستانی، جواد كاظمیان و اسماعیل زاده، حاضران در این تمرین بودند.

قرار بود محمد قاضی در تمرین امروز (دوشنبه) حضور یابد اما وی هم اكنون با انجام فیزیوتراپی در حال سپری كردن دوران نقاهت خود است و از هفته آینده در تمرینات گروهی شركت می كند.

تمرینات این تیم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود اما تمرینات نوبت عصر روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است.

ورزشی. ** 3783 ** 1589





:: برچسب‌ها: هندوستان , آیفون , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: