تخریب شخصیت و تهمت زدن به اشخاص در دین اسلام حرام است
نوشته شده توسط : chudae

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی روز پنجشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در جامعه ای كه، سیره انبیا و ائمه معصومین (ص) الگوی زندگی انسان ها است، تهمت و افترا عملی مذموم و هنجار شكن و غیر اسلامی و غیر اخلاقی است.

وی با عنوان اینكه انتقاد از عملكرد اشخاص هیچ ایرادای ندارد اضافه كرد: ولی تهمت و افترا تخم نفاق و دشمنی را در جامعه می افشاند و موجب از بین رفتن اتحاد و همبستگی در جامعه اسلامی می شود.

امام جمعه ارومیه اضافه كرد : برازنده جامعه اسلامی نیست كه در آن مسوولین به جای پرداختن به مسائل و مشكلات دست به تخریب مقامات كشور زده و با تهمت و افترا آبروی افراد را ببرند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: جمهوری اسلامی حاصل اتحاد و یكدلی ملت ایران است در چنین نظامی، كسی حق ندارد با تهمت و افترا مردم را نسبت به مسوولین بدبین كند.

امام جمعه ارومیه هر مسلمانی و هر مسوولی باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و سرمشق قرار دادن توصیه های معظم له تنها برای اعتلای اسلام و پیشرفت نظام اسلامی حركت كند و هرگونه حركت بر خلاف نظر و خواست رهبری عملی است كه دشمنان را خوشحال می كند.

وی زیر سووال بردن خدمات رئیس جمهور توسط بدخواهان نظام و دولت را ترفند دشمنان دانست و افزود : دشمنان داخلی و خارجی از موفقیت های دولت نگران شده اند و برای جلوگیری از حركت های سازنده دولت دست به اعمالی می زنند كه در نظام اسلامی هیچ جایگاهی ندارد.

8135/583/ 1645





:: برچسب‌ها: استرالیا , خیابان , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: