نماینده مقام معظم رهبری در امارات: هوشیاری مسلمانان برای خنثی كردن توطئه های دشمنان ضروری است
نوشته شده توسط : chudae

حجت الاسلام و المسلمین 'سیدمحمود مدنی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروزه دشمنان اسلام توطئه های زیادی برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان شیعه و سنی ترسیم كرده اند؛ لذا لازم است مذاهب اسلامی نسبت به این توطئه ها هوشیار و آگاه باشند.

وی ادامه داد: مسجد امام حسین(ع) دبی یكی از پایگاه های شیعیان در امارات است و یكی از برنامه های همیشگی آن دعوت مسلمانان به برادری و اخوت است.

مدنی درباره مراسم ویژه مسجد امام حسین (ع) در ماه مبارك رمضان اظهار داشت: فعالیت های گسترده ای در ماه مبارك رمضان انجام می شود كه از جمله آنها می توان به جلسه جزء خوانی قرآن، جلسه احكام اسلامی ویژه بانوان، تفسیر قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی و مذهبی ویژه كودكان و جوانان، اشاره كرد.

مدنی درباره همكاری مسجد امام حسین(ع) دبی با دیگر مساجد امارت دبی گفت: ارتباط با سایر مساجد و دیدار با علمای شیعه و اهل سنت تا حدودی وجود دارد اما هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب در این زمینه فاصله داریم و امیدواریم با همكاری های گسترده، گام های موثری برای اهداف عالیه اسلام و اخوت اسلامی برداریم.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) دبی یكی دیگر از برنامه های این مسجد را تشرف به دین مبین اسلام ذكر كرد و گفت: در سال های اخیر اتباعی از كشورهای مختلف جهان در این مسجد به دین اسلام مشرف شدند.

خاورم**1556**1369





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , بارسلونا , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: